Joopa joo, eilen oli se soittelupäivä, mulla oli ne kaks soittokaveria. Toisella oli menny hyvin viikko, mut toinen sit tunnusti syöneensä kasvispizzan, kun oli tehny mieli kaikkee hyvää. Ei se kertonu ennenkun mä kerroin siitä ihanasta pihvistäni, sille ei ollu tullu se mieleenkään, vaikka ravitsemusterapeutti nimenomaan sanoi, että se on paras vaihtoehto, jos "täytyy" syödä jotakin muuta. Pizzassahan on aika paljon energiaa ja niitä iänikuisia hiilareita. Oon kiinnittänyt huomiota asiaan, meidän sallituissa kasviksissa ym ei juurikaan niita hiilareita ole, joten ne on nähtävästi kielletty liki kokonaan. Enhän mä sille sanonu, mitä ajattelin, vaan kehuin kovasti, että jos se oli ainoa repsahdus, niin hyvällä mallilla ollaan molemmat.. Yritin olla mahdollisimman kannustava, enkä suinkaan alkanut pitämään kamalaa ripitystä moisesta pizzasta. Jokainen meistä parhaansa yrittää, ja jokainen omalla tavallaan =D

 Nyt mulla on sit 21 kanaa ja 2 kukkoa, se "hautoja"Helmi tuli eilen hyvässä kunnossa kotiin   Muniakin on tullut, maanantainakin jo 2, eilen 12, tänään on tähän mennessä tullut 7, käyn vielä illalla kanalassa, voi olla vielä muutama, tai sitten ei.. Kyllä noissakin jo on ihan tarpeeks.

 Lämmitin tänään ekaa kertaa pitkään aikaan leivinuunin, nyt on ihana lämpö pirtissä =D En sit alkanu leipomaan tms, vaan ihan lämmön takia pidin tulet, vähä jänskätti, kuinka alkaa vetämään, mutta ei tullut savusukelluskurssia (niitä on aina välillä meillä ollut....) vaan veto kävi heti alusta alkaen. Olihan kelikin kylmä ja tuulinen, siksi teinkin syksyn ekat tulet leivinuuniin juuri tänään, tietysti uhatut yöpakkasetkin vähän vaikutti asiaan ;)

 Jipii! Huomenna saan jo luvallisestikin mennä lenkille =) Oon vähä ollutkin jo levoton, kun oon sen kortisonipiikin takia välttänyt isompia jalan rasittamisia. Eihän puiden haku x2 ja siivoaminen rasita jalkaa... eikä kanalassa ramppaaminen... oon yrittäny käydä tosi usein siellä, että tottuisivat muhun, ne on aika säikkyjä =( Mutta eiköhän ne totu uuteen kotiin ja jopa muhunkin kun aikaa vähän kuluu..

Tälläisiä tällä kertaa, olen siis pysynyt "ruodussa" ja kuuri vaan jatkuu ja jatkuu