Mieleni perukoilla oli siis keväästä lähtien tuo VLCD-laihdutus ryhmä, en tiedä vaikuttiko se vai mikä, mutta tänäkesänä innostuin marjastamaan, ikinä ennen en ole halunnut metsään mennä, siellähän on hyttysiä, paarmoja ja ampiaisia! Olen todellakin allerginen niille, tulee ihan järjettömän kokoiset paukamat jo hyttysen pistosta, paarman pistosta tulee kova paukama ja isompi kuin mun kämmen.. ampiainen on pari kertaa pistänyt, jalka turposi haloksi, käsi samoin..

 Muttä löydettiin tyttären kanssa aivan ihana vattupensaikko, ihan meidän talon läheltä, ja lähimaastosta löytyi myös mustikka paikkoja, ja innostuin marjastukseen =D Eikä se ollut paha juttu ollenkaan, pakastin täyttyi pikku hiljaa marjoista, hilloista, mehuista.. Ja minä kiinteydyin, laihduin muutaman kilon, eikä enää makeat niin maistuneet, ja sain paljon liikuntaa sekä raitista ilmaa.. mielikin ihan silmin nähden parantui, olin reippaampi, jaksoin tehdä muutakin kuin pakolliset työt, HYVÄ MINÄ!! Kaverit olivat jopa hivenen huvittuneita, vähän väliä oli Facebookissa, että Yllätys-yllätys, menen metsään.. mutta olin itsekkin huvittunut tästä, enhän Minä ikinä käy metsässä!!!