En sitten tosiaankaan päässyt tiistaina läski-kerhoon =( Ma-ti yönä heräsin ennen yhtä -mahaan sattui aivan järjettömästi, melkein vedet silmissä piti olla, kun ei osannut mitenkään helpottaa oloaan =( Siinä sit meni noin 34 tuntia maaten sängyssä, välillä kävin vessassa ja hakemassa juotavaa, mutt suurimman osan ajasta vaan makasin/ nukuin, olo oli aivan hirveä!! Ei se ollut kai oksennustautia, eikä ripulia, oksensin vain kerran,kaks, tiistaina johonkin aikaan päivästä. Ja sen verran olin tiistaina tolkuissani, että neljän jälkeen laitoin tekstiviestiä kahdelle ryhmäläiselle, ett oon mahataudissa, enkä siten pääse tulemaan ryhmään. Jäi sitten se kauan odottamani punnitus väliin =( Mut kai mä sit jaksan odottaa ens viikkoon... Meidän ryhmä on nyt jo pudottanut 70 kiloa, toinen kavereista jolle viestitin ilmoitteli tuon sit tiistai-iltana, aika hyvin ollaan saatu läskiä irtoamaan =)

 Mun olo ei vieläkään ole ihan hyvä, vähän on vatsa vieläkin kipeä, mutta kyllä tämä varmaan tästä jo on ohi menossa, tuntuu että tänään jo voisin uskaltautua lenkillekin, eilen olin vielä puolikunnossa, enkä sen isommin viitsinyt edes yrittää lenkkiä, tai oikeastaan mitään muutakaan.. Ne maanantaisen sieni-retken saaliit jäi sitten kuitenkin mulle, melkein naapuri ei oikein ehtinyt niitä hakemaan/käsittelemään, joten otin ne eilen esille viileästä ja perkasin & laitoin pannulle.. tuolla ne kuistilla nyt odottaa, että haen anopin kuivurin ja kokeilen niiden kuivattamista, saas nähdä mitä siitäkin tulee..