Mulla alkaa nyt olla jotenkin tää kuuri siinä vaiheessa, että tarviisin jotakin uutta, innostavaa.. alkaa pikkuhiljaa maistua puulta tää saman toisto päivästä toiseen. Ehkä pitäis ostaa taas uusia makuja, eri kasviksia tai jotakin, mutta jotenkin tympii tää sama päivästä toiseen =( Oon jo miehelle sanonutkin, että tekis mieli syödä jotakin kiellettyä, en tiedä mitä, mutta jotakin.. Kai tässä seitsemässä viikossa on ehtinyt kyllästymään ja tottumaan tähän pussi-ruokailuun, vaihtelua kaivataan !!!!

 Tänään sit pitäis olla taas reipas tyttö ja siivota & pitää tulia takassa, tyttö tulee viikonlopuksi kotiin. Ehkä mä olen vähän hassu, mut oon pyrkinyt laittamaan kodin kuntoon ennenkuin tyttö tulee, niin saadaan viettää aikaa "rauhassa" ilman siivouksia yms.. Onhan se totta, että tytön koulu on raskaampi kuin normaali yläaste, kun on niitä ammatti-aineitakin, ja asuu viikot siellä, muttei se tarkoita sitä, että mun tarviis passata häntä sitten viikonloppu.. Ja joutuu tyttö tekemään kotitöitäkin kun on kotona, mutta olen ajatellut asian niin, että kun mulla on aikaa viikolla siivota ym, niin teen sen, ettei tarvitse tuhlata sitä lyhyttä aikaa jonka tyttö on kotona sellaisiin, vaan saadaan tehdä muuta =)

 Mun sienet eivät olleet ihan kokonaan kuivuneet, jätin illalla ajastimella kuivurin pöhisemään, nyt aamulla laitoin lisää aikaa mittariin ja pöhinä jatkuu.. saapa nähdä kuinka mun eka erä onnistuu ;)

 Tänään pitää viedä taas "tilattuja" munia, äiti ja täti tykkäsi niin paljon meidän kanojen munista, että tahtovat heti lisää =D Hyvä että on menekkiä, ettei mulle tuu kamalaa munavuorta, meillä on kulutus aika vähäistä, sattuneesta syystä..

Haen siis tytön iltapäivällä ja sitten mennään mummulle, käydään äidin kanssa samalla reissulla viemässä isän ja veljen haudoille kynttilät, huomennahan on pyhäinpäivä.. Ja mun pitää muistaa ottaa kuusenhavuja täältä mukaan, isän haudalle oli äiti jo vienyt niitä, mutta olivat loppuneet kesken, pieni määrä vielä tarvitaan.

 Huomenna mulla onkin "tyttöjen bileet" eli pikkujoulu-kauden avajaiset =) Nyyttikesti-periaatteella, saadaan toki myös hieman ohjelmaa sinne,Lady HotLips (?) esittelijä on kuulemma tulossa, vaikka pärjäisin hyvin ilman tuota esittelyäkin.. Lupasin mennä ja viedä omat evääni, en siis juuri osallistu nyyttäreihin, jollen saa vielä tässä inspiraatiota alkaa leipomaan jotakin, mutta tuskin niin käy.

 

Hyvää viikonloppua teille kaikille !!!