Pitäis syödä, mutta tuntuu ettei mikään maistuis, mulla on ainakin neljää eri makua kotona, valinnan varaa siis olisi, muttakun nyt ei hotsita mikään =( Ja kasviksiakin on, muttei tahdo!! Onko nyt kuuri mennyt siihen vaiheeseen, että kyllästyttää kaikki noi sallitut ruuat? Muttei mun kyllä tee mieli mitään muutakaan.. paitsi ne pitkä-aikaiset ikävät mulla on yhä edelleen, ikävöin suunnattomasti keitettyä perunaa ja ruisleipää!! Ei kovin pahat ainekset, mutta en syö niitäkään, kuuri pitää!!!

 Eilen tein tytölle ja miehelle köyhiä ritareita, eikä edes tehnyt mieli maistaa, ettei mulla sillä osalla ole vieläkään vaikeuksia, mutta ei tee kyllä mieli syödä pussi-eväitäkään. Kävin jo kilometrin verran kävelemässäkin, jos tulis niin kovaks nälkä, että söisin, mut ei sekään auttanut =( Ja viis pussia pitäis tän päivän aikana tuhota.. huoh!

 Nukuin aika huonosti, heräilin varmaan miljoona kertaa yön aikana, ja sitten kun viimein nousin sängystä, särki päätä niinkuin olis joku takonut lekalla sisältäpäin, aamukahvin kera nautittu burana vei säryn, onneksi =) Nyt on taas tulet leivinuunissa, ja pitäis alkaa siivoamaan, mutta on tuo inspiraatio kadoksissa, mistähän sen löytäisin?? Löytyisikö se siitä, että siivouksen jälkeen pääsee pihalle, mulla on jo sillä mallilla kävelyt, että ihan tekee mieli lähteä, joskus jopa useamman kerran päivässä =) HYVÄ!!

 Aloitin sitten tosiaan taas joka syksyisen kutomisenkin, sniikkerien kudonta sai jäädä tuonnemmaksi, nyt on tytölle tulossa pitkävartiset tumput, toinen on jo peukaloa vaille valmis, toisenkin varsi hyvällä alulla =) Se on mukavaa iltapuhde hommaa telkkaa katsellessa, ainoa huono puoli on se, että mun hartiat jumii kun kudon paljon. Mutta hei, johtuisko päänsärky siitä kutomisesta?  Täytyypä katsoa työasentoa kun jatkan tumpun tekoa..

Kaipa sitä pitää hakea imuri esille, ja muut tarvikkeet.. ei se siivous muuten taida edetä....