Tänään pitäis sit kai alkaa satamaan, mitähän tuolta taivaalta tuleekaan? räntää tai vettä varmaankin, kun on kuitenkin plussan puolella mittari.. Pyh! Tulis lunta, ja jäis koko talveks, niin tulis illoistakin valoisemmat..

 Yhä edelleen mua vaivaa ruokahalun puuttuminen, vähän niinku väkipakolla saan syötyä, ei oikein mikään maistuisi =( Ja päänsärky vaan jatkuu ja jatkuu..Tuli mieleen, että jos ei juo tarpeeksi, voi särkeä päätä, oon nyt yrittäny muistella eilisen juotavani, ja tuntuis että on se 1,5 litraa vähintään täynnä. Voihan tää särky johtua flunssan ensioireistakin, vähän oon ollu sellanen nuhju, en kipeä mutten ihan kunnossakaan, iltaisin palelen ja tuntuu kurkku hiukan kipeältä.. Odottelen, että tuleeko flunssa vai ei..

 Veljen perhe kävi eilen, tuntui ihan mukavalta, kun veikkasen avovaimo sanoi heti kun näki mut, että: Mikäs laiheliini sieltä tulee? ..ne ei ole nähneet mua tän kuurin aikana, että varmaan ne näkikin eron entiseen minään =) (enkä kyllä TODELLAKAAN ole mikään laiheliini!!) Rouva kyselikin aika tarkkaan mun kuurin, mitä saa syödä ym.. Kopioin hänelle mun ohjeista osan, hänen alkoi mut nähtyään tehdä vähän mieli kans kokeilla tätä, hänkin on rehevämmän sorttinen nainen.. Hänen työkaverinsa on samassa laihdutusryhmässä kuin minä, eikä ole kuulemma saanut kuin kuusi kiloa pudotettua painoaan, olin hiukan ihmeissäni, mutta eipä ryhmässä julkisesti käydä vaa'alla, etten tosiaankaan tiedä muiden kilo-määristä..Tosin tämä nainen kuulemma pitää jotakin herkuttelu-päiviä, tulivat puheeksi, kun kerroin perunan ja ruisleivän ikävöinnistäni.. Veljen avovaimo totesi, että  voithan herkuttelupäivänä niitä sitten syödä, sanoin ettei meillä mitään herkuttelupäiviä ole!! Hän totesi työkaverinllaan olevan, eikä meillä ryhmässä kyllä ole sellaisiin "lupaa" annettu.. Johtuisiko niistä herkkupäivistä, ettei paino ole pudonnut...?

 Huomasin, etten ole aikoihin leiponut, piti tehdä jotakin hyvää, kun oli vieraita tulossa... Kaapit ammotti tyhjyyttään! Pitänee ostaa taas pitkästä aikaa leivonta tarpeita kun käyn kaupassa.. Munia jostakin syystä kyllä on ;) Saatiin kuitenkin tehtyä pellillinen mokkapaloja, ja pakastimesta löytyi pullaa, ei siis vielä eilen tarvinnut lähteä kauppaan, tänään on kyllä sitten jo pakko mennä. Musta on tullut hyvin laiska kauppaan lähdössä, kerran-kaksi viikossa riittää hyvin, tietty nyt on tää ruuan kulutus ihan eri, kun mulla on nää pussit käytössä, ja oon ostanut niitä aika hyvin, vieläkin on lähes kahdeksi viikoksi tuolla evästä. Tytölle nyt oon tällä viikolla tehnyt ruokaa, kesäkeittoa teki aika paljon mieli maistella kun tein, se on ollut mun ja tytön lempiruokaa aina. Mutten edes suolan määrää maistanut, tyttö sai sen tehdä.. jos olisin maistanut edes pikkuriikkisen, niin olen varma, että olisi tehnyt vielä enemmän mieli =( Mutta ne perunat siinä keitossa.. ne ihan huusi mulle, että täällä ollaan, ota,ota!!

 Nyt on sitten jo viisi viikkoa (vähän ylikin) oltu pussi-ruuilla!! Ihmeen hyvin oon kyllä kestänyt, pitää itsekin ihmetellä!! Eli nyt on sitten kolme-seitsemän viikkoa vielä edessä.. Riippuen siitä mitä lääkäri ja hoitajat ryhmässä sanoo, kyllä mä ainakin vielä jaksan jatkaa.. Kävin eilen omalla vaa'alla, 14,5 kiloa olis sen mukaan viidessä viikossa hävinnyt mun painosta, mutta alkupaino on se sairaalan vaa'alla punnittu, ettei tuo tulos ole täysin luotettava.. Eli viime keväästä alkaa olla 20kiloa keventynyt tää akka =D

 Eilen suihkun jälkeen huomasin taas yhden jutun, joka sai mut hymyilemään ja vähän myös tavallaan surulliseksi, mun käsivarret on niin paljon laihtuneet, että allit on ihan hirveet!! Ihan kamala löllö roikkuu kun "näytän hauista", sitä ei taida kovin helposti kotikonstein saada kiinteytymään...? Ja jaloissa on ryppyjä... jalat on kaventuneet aika lailla, ja veljen perukka totesi, että mun hartiat on kaventuneet huomattavasti.. ett kyllä tää koko akka on siis pienempi =) ...ja nahka roikkuu sieltä ja täältä... Jos posket vielä laihtuu, alan näyttämään bulldogilta, kun nekin nahat alkaa roikkumaan *wirn*

 Seuraavaa projektia oon tässä jo haudutellut, sitten kun kuuri on ohi ja ollaan opittu syömään terveellisesti, täytyy lopettaa tupakointi. Oon jo jonkun aikaa miettinyt sitä, ja kun päättäväisyys riittää tähän, pitäisi sen riittää siihenkin! Mutten ole niin tyhmä, että aloittaisin senkin nyt, sitten repsahtaisi kyllä molemmat ja olisin jälleen todella lihava tupakoija!! Nou thanks!! Ehkä sitten ensi vuoden puolella voisi kiinnittää huomion tupakkaan, ensin pitää saada tää laihis-juttu kunnolla päätökseen. Mutta ajatus saa kypsyä rauhassa tuolla aivojen perällä, sitten se on kypsä, kun on aika aloittaa tupakka-vieroitus =)

Tälläisiä tällä kertaa, Hyvää viikonloppua jälleen, rakkaat ystävät!!!