Pohdin ja pohdin asiaa, ja päätin alkaa sekakäyttäjäksi! Tuumasin, että ehkä kestän paremmin tätä kuuria, jos syön sekaisin tavallista ruokaa ja pusseja, eilinen meni ainakin hyvin =D jäi alle 800 kalorit, vaikka en käyttänyt yhtään pussia... Tarkoitus mulla on, että syön aamiaisen (jaa mää vai, joka en koskaan syö aamulla??) ja lounaan tavallista ruokaa ja sitten illan vedän pusseilla, iltaisin kun se mursu-ilmiö saattaa iskeä, eli tulee mursuttua kaikkee, niin turvallisempaa pitää illat pussi-ruuilla, jos ei tulis sit niin paljon syötyä kuin ennen dieettiä.

 Eilen ja tänään olen tosiaan syönyt aamupalan, ja ottanut monivitamiinia ja kalkkitablettia, kun tästä kevyestä mormaaliruuasta niitä ei saa tarpeeksi. Olo on ihan hyvä, eikä ole tehnyt mieli mitään sen kummempaa, nyt kun saa luvan kanssa syödä, ei niin enää tee mieli mitään =D Illalla olin ihan fiiliksissä, kun söin iltapalaksi jugurtin ja päärynän, voi että se päärynä oli IHANAA!!! nimimerkillä viettänyt ilman hedelmiä kaksi kuukautta..

 Täytynee taas lähteä pihalle, lunta on ohuen ohut kerros maassa, ja näyttää keli aikasti viileältä, mutta lenkille tekee mieli mennä =D

 Ai niin, olin eilen siellä muutossa, ja sain kasan vaatteita =D Osan olin antanut joskus aiemmin kälylle, osa oli mulle "uusia".. nyt kun olen pienentynyt, sopi kälylle vähän isot vaatteet mulle todella mainiosti, nyt on taas sopivan kokoista päälle pantavaa, ei kaappi mene ihan tyhjäksi kun poistan sieltä yli-isot vaatteet. Sain monta paitaa, farkut, sammarit ja mikä ihaninta mulle juuri sopivan talvitakin!! Kun kaikki mun takit on isoja, enkä vielä raaskis ostaa uutta, kun sekin saattaa hetken päästä jäädä isoksi mulle, oon niin nuuka ja köyhä, etten viitsisi laittaa rahaa turhaan sellaiseen vaatteeseen jonka joudun kohta sitten hylkäämään. Ja todella hyvän mallisen juhla jakun käly antoi myös, kunhan nyt tulisi jotkut juhlat, joihin sen voisin laittaa =D

 Äidin synttäri-yllätys suunnitelma on valmis, täti suostui kertomaan mulle koska tulevat takaisin reissusta, kun soitin hänelle ja kerroin suunnitelman aivan suoraan. Hän liikuttui niin kovin, että itku tuli, tykkäsi niin paljon meidän yllätys-suunnitelmasta. Ja yhtyi juoneen heti, hän lupasi keksiä jotakin jolla viivyttää äidin kotiinpaluuta reissusta sen verran, että ehditään kaikki lapset paikalle, arkipäivinä on töiden takia toisten vähän hankalampi tulla päivällä, joten sovittiin viiden maihin kotiinpaluu, silloin meidän kaikkien lasten pitäisi ehtiä paikalle. Tyttäreni saa olla maanantain poissa koulusta, itse ehdotin hänelle sitä.. Mummu on tytölle tärkeä ja rakas, samoin tyttö mummulle, tottakai tytön pitää päästä mummun yllätys-juhliin =D

Jaahans, nyt ei muutakun ylös, ulos ja lenkille!!! Viettäkää ihana päivä, niin minäkin aion tehdä!!! (käyn lenkillä ja lähden äidillä käymään, siellä on tätini kaukaa pohjoisesta, hän lähtee äidin kanssa sinne juhlien pako reissulle...)