Heräsinkin tänäaamuna tytön sängystä ennen seitsemää, ihme, että olin (jälleen kerran) nukahtanut siihen telkkaa katsoessani =) No mutta kun katselin edellispäiväistä Grayn anatomiaa (ihan ykkönen mun lemppariohjelmista, hyvä, että jatkuu taas!!), ja oli vähän viileää mukamas, olin jo vaihatanut pyjaman päälle, niin menin köllöttämään fleecepeiton alle tytön sänkyyn, ja kun ohjelma loppui, niin tää nukahti siihen paikkaan... telkka oli koko yön päällä =( Voi mun kanssani!!! Aika harvoin tuota tapahtuu, mutta aina joskus käy näinkin.

 Ajattelin tänään maistaa ekaa kertaa oman tuotannon munia, keitän aamupalaksi itselleni, ja nautin sen ruisleivän kanssa, odotan jo innolla että viimeinkin saan maistaa omien kanasten munia =)

 Alku ainakin tässä sekakäytössä on mennyt hyvin, ei mitään pahoja lipsumisia ole tapahtunut, eilen kylläkin kauppareissulla (lähdin miehen mukaan, kun hänen piti käydä ostamassa pressu sorakasan päälle ja jotakin letkuja traktoriin) kävin ruokakaupassa ja ostin meille molemmille namia, mies sai ison Dajmin ja mä annoin luvan itselleni syödä DaCapon, voi kun se olikin ihanaa!!! Kahteen kuukauteen en ole suklaata syönyt, tämä patukka veikin sitten kielen mukanaan ties minne ;) Mutta täytyy muistaa, että jo noin pienessä patukassa on lähes sata kaloria, ettei tule naposteltua niitä usein, sehän aika nopeastikin saa kuurini pyllylleen.

 En sitten vielä eilen mennytkään äidille, vaan vasta tänään, lähdetään äidin ja tädin kanssa vähän shoppailemaan =D On kyllä ihanaa nähdä täti, hän kun asuu NIIN kaukana, ettei montaa kertaa vuodessa nähdä =( Mutta tänään on sellainen ilon päivä, että saadaan viettää aikaa yhdessä. Mä olen aika sukurakas ihminen, mieheni on hieman jäykempi tyyppi, ei hänkään sukuaan vihaa, muttei ole ihan tälläinenkään kuin minä... Sattuikin hyvälle viikonlopulle tämä tädin tulo, kun tyttö menee isälleen (iskä-päivän takia) niin mulle on seuraa ja kivaa tekemistä, kun lähden kuskiksi "mummoille"