...ainakin työpäivinä! Terkkahoitaja oli aika pahana, kun sanoin meneväni viidellä pussia / päivä, työ on NIIN raskasta, ett mä saan (tai siis mun pitää) laskea itteni mieheks ja käyttää kuus pussia päivässä. Kun se pakkauksissa oleva suositus on niinku ajateltu kevyttä tai "normaalia" työtä tekeville nais-immeisille, ja miehille on juuri sen takia yks pussi enemmän päivässä, kun miesten työt on useinkin raskaampia kun naisten, vaik eihän se aina pidä paikkaansa, onhan noita miehiä esim konttoritöissä ja naisia vaiks raksatöissä... 

 Onkin ollu vähän enempi meikällä töitä, kun toi keli on mikä on, aurinko eka sulatti lumia, ja nyt satoi taas lisää lunta/räntää. Ja herranjestas tota tuulta!!!!! Lumi menee vaakasuoraan pelloilta yms teille, kokoajan kaikki tiet tukossa ja Ukko-kulta ajelee niitä ajamasta pääästyäänkin =( Raukkaparka on heränny eilen kuudelta aamulla, sen jälkeen saanu nukkua yhden tunnin tänään aamupäivällä! Ja jatkuvasti vaan menee tiet tukkoon ton tuulen takia, eli loppua ei miehen kierrokselle näy 

 Ja tottakai toi sit heijastuu mun töihin, kun oon sit yksin navetalla ja pihatossa, mutt kun ei oo urakkatyö, niin kyllä siitä selvitään =) Ja onhan mul sit ens viikko lomaa  Jo sillon vuodenvaihteessa oon varannu koko viikon vuosilomasta, eikä tuu mun mielestä ollenkaan pahaan aikaan tää loma, nyt ainakin oon aika väsy-väsy-västäräkki, kotitöitä on rästissä, mutt eipä tuon niin ole väliä, ne ehtii toisena (tai jopa kolmantena) päivänä, tärkeintä on ett elukat tulee hyvin hoidettua =) villakoirat säilyy nurkissa, eikä pyykkivuorikaan vielä hautaa meitä, joten nou hätä !!!!

 

Ja nyt meen ihan pikku-pikku hetkeks sohvalle lepuuttamaan koipeliinejani, ja sit mars-mars navetalle!!! AQjattelinkin mennä niin aikaisin kun mahdolli9sta, toi tuuli voi katkoo vielä sähkötkin..... ja se ei olis yhtään kivaa kesken lypsyn =(