Vaikka onkin sadepäivä, on joku täällä ihan taas onnensa kukkuloilla =) Arvaatkin varmaan, että punnituksen tulos oli HYVÄ!! -5.1 kiloa!!!! Tosin kahdessa viikossa, mutta silti, kuurin aikanahan pitäisi pudota 1,5 - 2,5 kiloa viikossa, joten mulla on mennyt kaksi viikkoa tositosi hyvin . Eli saan jatkaa samalla mallilla, ei hätää =D Kyllä se kovuus omaa itseaan kohtaan tuottaa tuloksia, ja kyllähän mä sen itse tiesinkin, että on paino pudonnut näiden kahden viikon aikana, mutta se vaaka sairaalalla antaa sen "oikean" tuloksen, joka tosiaankin merkitään mun papereihin siellä, kyllä ton sai ihan mielellään laittaakin =D

 Ryhmä siis jälleen kokoontui, kaikki yhdeksän oli paikalla,hyvä! Me keskusteltiin paljonkin kahden viikon tapahtumista, osalla oli mennyt tosi huonosti, repsahduksia oli tapahtunut, pahojakin.. Yksi oli viettänyt jotakin juhlia, ja oli sitten päättänyt sen päivän pitää taukoa kuurista, paistanut heti aamulla munia aamupalaksi.. syönyt mitä vain ja illan päätteeksi vetäissyt vielä grillimakkaraakin.. Toinen miehistä oli lipsunut koko kaksiviikkoisen, tekee kuulemma perheelle ruuat, ja oli sitten joka päivä "vähän maistellut" ruokia, perunaa ja kastiketta ja sen sellaista..Kun mä "tunnustin" mun pihvi-aterian, sain siitä kiitosta, kuuli kuulemma, että olin tarkkaan harkinnut asian, ja tein niinkuin pitikin, eli en syönyt muuta "laitonta" kuin pihvin, ja se näkkileipä sai myös synninpäästön, kun en syönyt kuin sen yhden palan.. Pientähän se olikin verrattuna muiden mässäilyyn, perunaa,makkaraa,jäätelöä...

 Sekä kurssin vetäjä, että pari ryhmäläistä sanoivat, että mulla on rautainen itsekuri, kun kerroin esim niistä lätyistä joita paistoin ja vielä katselin kun tyttö söi, enkä ottanut itse muruakaan =D Mutta mulla on oikeesti nyt sellainen fiilis, että Nyt tai ei koskaan! ja kun olen asian käynyt päässäni läpi ja haluan muuttua, niin ehkä tää on tavallaan helpompaa, en kyllä aliarvioi muiden ryhmäläisten motivaatiota, mutta omani tiedän, ja toivon että se pitää ja kestää koko kuurin loppuun, ja vielä sen jälkeenkin, ettei kilot tule sitten takaisin...

 Varmaan painon putoamiseen vaikutti noi mun lenkkeilytkin, melkein kaikki ryhmässä sanoi, etteivät ole vielä ainakaan alkaneet liikkumaan, mulla se on lisääntynyt aika paljon, illallakin kun pääsin ryhmän jälkeen koto-tienoille, vein auton anoppilaan miehelle ja lähdin lenkkeilemään nousevan kuun valossa kotiinpäin, olikin aika ihanaa, kuu nousi taivaalle, oli hiljaista, koira seurana.. Maalla on mukavaa =D

 Tänään onkin taas mentävä hammaslääkäriin, juurihoito jatkuu.. Sieltä kun tulen kotiin, alan siivoamaan, sadepäivä on juurikin omiaan siihen hommaan =D Ja onhan mulla syytäkin siivota, äiti tulee huomenna meille =D Olis tarkoitus lähteä sitten torstaina/ perjantaina anopin ja äidin kanssa karpalo-suolle, hakemaan talveen kirpeitä herkkuja. Ainakin sääennusteet ovat sanoneet, että vain tänään pitäisi olla sadepäivä, ja loppuviikolla paistaa aurinko.. toivotaan, että pitävät paikkansa!! Kyllä se äiti tulee, vaikka olisi huonompikin sää, mutta tietysti kivahan niitä karpaloita olisi edes vähän saada pakkaseen.

 Lauantai onkin sitten juhlapäivä, appiukon synttärit.. Anopille jo sanoin, että mä voin leipoa jotakin jos tarvitsee. Nyt luotan omaan itsehillintääni jo niin paljon, että uskallan vaikka leipoa herkkuja, kun en ole lipsunut tähän mennessä, miksi nytkään aloittaa =D Ja onhan mulla "hätätapauksia" varten tuolla pari Nutriletin patukkaa, voin vaikka sitten kun muut syövät kakkua, ottaa yhden sellaisen patukan, siinä on suklaatakin päällä =D aika namia... Mut ei niitäkään saa määräänsä enempää syödä, ne ei oikeasti kuulu tähän dieettiin, mutt lupa on kuitenkin joskus harvoin sellainen ottaa, siinä saa samalla pureskelun tarvetta tyydytettyä -ja energiaa kahden pussi-keiton verran...

 Josko sitä alkaisin pukemaan, kanalaan täytyy mennä sanomaan kavereille Huomenta =D Ja tietty viedä vettä, lisätä rehua, antaa kauraa... etten nyt ihan vaan sen huomenta sanomisen takia sinne ole menossa.. Vaikk kyllähän mä niillekin paljon juttelen, mua nyt ei taida saada hiljaiseks millään!!

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!!