Olikin kiva aamu, kun melkein-naapuri soitteli, ja kutsui aamukahvi seuraksi =) Ja tottakai mä menin, on se aina kivaa kahvikupposen äärellä "parantaa maailmaa", tällä kertaa kylläkin taidettiin puhua enemmän kilojen pudottamisesta, mun tällä kuurilla on ollut sellainen hassu vaikutus, että on innostanut muitakin täälläpäin asuvia painonhallintaan, ja hiukan kauempaakin on tullut viestiä, että mun esimerkkiä noudatetaan =) Onhan se ihan kiva, että edes jossakin asiassa voi olla muille positiivisena yllykkeenä.

 Ja nyt alkaa ihmiset jo tottua siihen, etten todellakaan kahvipöydässä ota muutakuin sen mustan kahvini, liraus kylmää vettä vain sekaan, niin on mukavampi juoda, eikä pala suu. Eikä haittaa, vaikka olisi pöytä katettu muita varten, ei mulla ala esim kuola valumaan,eikä mulle tule paha mieli vaikka muut söisivät, tällä mallilla nyt mennään ainakin joulukuun alkuun asti, katsotaan sitten mitä sen jälkeen tapahtuu =)

 Tyttökin on vielä kotona, senverran on flunssan poikaista, että menee ehkä huomenna koululle, tai jos tauti pahenee, niin tulee pidempi syys-loma, sehän on sitten ensi viikko.. Tulin tosiaan sieltä naapurista ja aloin kiireellä tekemään ruokaa, mies oli kyllä anoppilassa tekemässä aamutöitä, mutta oli tulossa kohtapuoliin käymään pikaisesti kotona, ja sitten menossa pitkin ja poikin kyliä ja kuntia asioita hoitamaan, kiire olikin jo kova. Tein siis niin nopeasti kuin voin ruuan, jos ukko ehtisi syömään kotona käydessään, ja tyttö nyt ainakin tarvitsee ruokaa.. Ei taaskaan tehnyt mieli edes maistaa, perunat ja nakkikastike sai mun osalta olla ihan rauhassa. Ja syötiin koko perhe yhtäaikaa saman pöydän äärellä, mies ja tyttö söivät kaikkea ja mä pelkkää salaattia, IHANAA kun pitkästä aikaa koko perhe söi yhtäaikaa!! Se on sellainen juttu, josta oon aina pitänyt, mutta aika harvoin meillä se toteutuu =( Osansa tietty tekee se, että tyttö on viikot poissa kotoa, ja välillä viikonlopunkin..

 Huomenna on sitten ryhmä, "pääsee" vaa'alle.. se on sellainen armoton vehje, ja tulos laitetaan heti ylös, mutta onhan mulla paino pudonnut viimeisestä punnituksesta, siitä onkin sit jo kaksi viikkoa..