Heipatus!! Lisäilin vähän linkkejä, tuon Finelin jossakin vaiheessa jo mainitsinkin, se on erittäin hyvä ja monipuolinen, löytyy vaikka minkä ruuan ja juoman ravintoarvot. Ja sitten lisäsin niitä linkkejä joita muistin käyneeni katsomassa... Kiloklubikin on muuttunut maksuttomaksi =) Melkein-naapuri kertoi siitä kun kävin silloin aamukahvilla, senkin lisäsin tuonne linkkeihini, jos joku haluaa käydä katsomassa..

 Meni ruokailujen osalta taas tosi hyvin äidin kyläily, äiti sai oikeaa ruokaa syödäkseen, mä pysyttäydyin "omissa eväissäni" . Eilenkin syötiin iltapäivällä saman pöydän ääressä, mulla salaattia iso annos ja pirtelö, äiti söi muusia ja muita tykötarpeita, eikä mun tehnyt taaskaan edes mieli ottaa muuta salaattini lisäksi =) Äidin pitääkin syödä tukevasti, hän on nyt jo vuosikaudet laihtunut muutaman kilon vuodessa, kohta on ihan olematon!! Vaikka hän syö kuulemma ihan hyvin ja normaalisti, niin laihtuu silti, tietty hän syö vain pieniä annoksia, ja välttelee rasvaa ja suolaa, kolesteroli on hiukkasen ollut koholla.. Eli mä oon lihonut ja äiti laihtunut vuosien mittaan, nyt pitäis saada osat vaihdettua, mun laihtua ja äidin lihoa.

 Vietetäänköhän niitä appiukon synttäreitä tänään vai vasta huomenna?? Se on taas sellainen houkutusten täyteinen paikka, muttei mua enää niin jänskää, kun oon jo nähnyt että mun pokka pitää, enkä niin helposti sorru herkkuihin.. Ja otan omat eväät mukaan, niin ei edes nälkä aja mua "maistelemaan" esim kermakakkua =D

Ulkona on taas niin ihana aamu, tunnen jo lievää pakkoa lähteä heti aamusta lenkille, eilinen lenkkeily jäi väliin muka-kiireen ja takareisien kipeyden takia =C Tekosyitä!!! Mutt kyllä mun tuli takajalat NIIN kipeiksi ja kireiksi sen sienestyksen ja karpalosuolla kävelyn/pyllimisen takia, ettei ihan hirveesti hotsittanut lähetä kävelemään, vaikka tiedänkin, että se olisi saattanut jopa auttaa asiaan. Tänään otetaan sitten eilinen laiskailu takaisin ja kävellään paljon!!

 Oli pakko tulla vielä lisäämään yks juttu =D Mä ihan pirusissani kokeilin, MUN KIHLA -JA VIHKISORMUKSET MAHTUU TAAS SORMEEN!!!! Ei oo toviin eikä toiseenkaan juuri ollu käytössä, kun ei ole mahtuneet =( Mutt nyt ne voi olla ihan hyvin, täytyy katsoa, saanko esim illalla ne pois, vai onko vähän liian aikaista niitä pitää, mut mun nakkisormetkin ovat laihtuneet