Jeee!! Kiloja putoaa hyvään tahtiin =) Toi tulos on siis jo torstai-illalta, se on mun "virallinen" punnituspäiväni ollu, sen laitan tonne mun kirjanpitoon ylös. Vaikk kyllähän mä käyn joka päivä vaa'alla, vaikk niin ei saiskaan tehdä, kerran viikossa vaan. Mikähän siinäkin on, ettei sais kokoajan hyppiä vaakansa päälle??? Onks siin joku sellanen, ett jos vaihtelee plussalla välillä, niin tulee paha mieli ja syö suruunsa??? ...tai jotakin....

 Ne anoppi ja appi tuli tänään heti aamulla, mutteivät olleet kun iltapäivään, homma ei sujunu ihan niinku piti, tua on LIUKASTA, kun satoi sit vielä lunta jään päälle, ja muutenkin on traktorille jossa on kova kuorma päällä, liian lipakka keli. Ja kun Ukkoseni piti sit vielä lähtee tiet ja pihat auraamaan, niin jatkavat ehkä maanantaina lannan ajoa.

 Ruokapolitiikka meni hyvin, ei edes tehny mieli mitään, vaikk aamukahvee pöydässä oli juustoa ja leikkeleitä, ja ruuaksi tein porukalle kalkkuna-aura-kiusausta, tuoksui hyvälle, muttei kuitenkaan haluttanut edes maistaa, söin vaan salaattia kun toiset söi "oikeeta" ruokaa. Eli turhaan etukäteen olin huolissani =)

 Nyt on vähän tylsää, kun likka meni pitkästä aikaa viikonlopuks isälleen ja mies on tosiaankin auraamassa, mä täällä yksin kotona. Vaikk on toisinaan todella luksusta olla ihan yksin kotona, mut nyt on jotenkin vähän tylsän puolella tää olotila.

 Eilinen oli muuten ihan kamala päivä!!!! Mun teki mieli melkein kaikkea, mitä tässä huushollissa oli muille tarjolla, ihan kamalat kiusaukset syödä kinkkusarvia, mustikkapiirakkaa, keksejä, valkosipuliperunoita.... liikaa herkkuja, sanon minä!!!! Mutt meillä kävi kahvee vieras, ja siinä menikin neuvotellessa niin pitkään, ett tein sit ruuaksi mahdollisimman nopeaa evästä, ja kun pakastimessa oli tälläisiä tilanteita varten kaupan pakastealtaan vs-perunaa, siitä oli NIIN helppoa tuunata nopsa ruoka muille, ja voi hitsinpimpula, että se tuoksui taivaallisen hyvälle!!! Mutt ta-daa!! mä en syönyt mitää "laitonta" ja siitä olen tänään hyvin tyytyväinen, taas sain pidettyä itseni kovana, enkä sortunut, vaikka onhan se toisinaan aika ikävää näin tuttua naista kiusata =(

 Täällä alkaa kymmenen kilon virstanpylväs olemaan juurikin kohdalla, vähänks oon ylpeä ittestäni???? 

Taidankin lähtee tästä testaamaan uutta Nutrilett makua, ostin tänään kasviskeittoa, sitä en oo muistaakseni ikinä maistanut. Mull olikin noi suolaiset tosi vähissä, toivottavasti toi on hyvää, ja ainahan niitä voi tuunata mausteilla yms sallituilla aineilla =)